ID: 27569
Medewerker klantenservice
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Heb jij altijd al in de reisbranche willen werken? Dan biedt Cygnific een geweldige kans. Als klantenservice medewerker sta jij direct in contact met reisagenten. Jij biedt hen de beste service en helpt hen de klanten tevreden te houden. De reisagenten hebben veel kennis over de reiswereld en samen met hen zoek jij naar de meest geschikte oplossing.
De communicatie met de reisagenten gaat via verschillende communicatiekanalen, denk hierbij aan telefoon, email en chat. Naast het beantwoorden van vragen van reisagenten, assisteer jij de website voor de reisagenten en houd jij jouw kennis up to date. Cygnific werkt volgens het Lean Six Sigma. Daarom is het belangrijk dat jij proactief meedenkt over het verbeteren van het werkproces. Naast het feit dat jij vraagbaak bent voor reisagenten en meedenkt over procesverbetering, is het verwerken van reserveringsaanvragen en het stimuleren van salesactiviteiten (up-selling/cross-selling/klanttevredenheid) een extra taak die jij graag oppakt.
WIE BEN JIJ?
Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand die:
-MBO werk- en denkniveau;
-uitstekende Engels en Duits communicatieve vaardigheden (near-native niveau);
-computersystemen snel eigen kan maken;
-zowel samen kan werken als zelfstandig verantwoordelijkheden kan oppakken;
-op creatieve wijze nieuwe ideeën kan bedenken om de service te verbeteren;
-empathisch en servicegericht is, iemand die net iets meer moeite wil doen voor een klant dan anderen;
-ervaring of affiniteit met callcenter en reis- of vliegbranche;
-het leuk vindt om met professionals te werken in de reisbranche.
WIJ BIEDEN
Cygnific biedt haar Klantenservice medewerkers:
-Een fulltime contract van 7 maanden, met de intentie om dit voor lange tijd te verlengen;
-salaris van €1910,- per maand (o.b.v. 40-urige werkweek);
-intensief inwerktraject (eerst 3 maanden fulltime aanwezigheid verplicht);
-doorgroeimogelijkheden door verschillende interne trainingen;
-voordelen vanuit Cygnific zoals korting op verzekeringen en pensioen plan;
-gezellige teamuitjes zoals een barbecue.
WIE IS CYGNIFIC?
Cygnific is een organisatie die voor onder andere KLM, Air France en Skyteam alle het klantcontact in beheer heeft. Cygnific is trots op haar internationale karakter. Aangezien de voertaal Engels is, is het belangrijk dat je deze taal goed beheerst en niet bang bent om in het Engels te communiceren. Cygnific heeft meer dan 900 medewerkers in dienst en biedt haar service in 14 verschillende talen. Mocht je nog een andere taal dan Engels en Duits willen spreken, dan ben je hier aan het juiste adres. Er wordt gewerkt met flexplekken, dus iedereen mag zelf weten waar en naast wie hij/zij wil zitten. In de pauze kan jij genieten van een verse maaltijd en heerlijke sandwiches uit hun eigen cafetaria. Heb jij een collega nodig van een andere afdeling? Ook dat is geen probleem! Je mag altijd naar de betreffende persoon lopen en van zijn/haar kennis en ervaring te leren.
Ben jij enthousiast over deze functie en ben jij READY FOR TAKE OFF? Klik dan op de sollicitatie knop aan de linkerkant van het scherm en laat mij weten waarom jij de geschikte kandidaat bent. Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Heb jij altijd al in de reisbranche willen werken? Dan biedt Cygnific een geweldige kans. Als klantenservice medewerker sta jij direct in contact met reisagenten. Jij biedt hen de beste service en helpt hen de klanten tevreden te houden. De reisagenten hebben veel kennis over de reiswereld en samen met hen zoek jij naar de meest geschikte oplossing.
De communicatie met de reisagenten gaat via verschillende communicatiekanalen, denk hierbij aan telefoon, email en chat. Naast het beantwoorden van vragen van reisagenten, assisteer jij de website voor de reisagenten en houd jij jouw kennis up to date. Cygnific werkt volgens het Lean Six Sigma. Daarom is het belangrijk dat jij proactief meedenkt over het verbeteren van het werkproces. Naast het feit dat jij vraagbaak bent voor reisagenten en meedenkt over procesverbetering, is het verwerken van reserveringsaanvragen en het stimuleren van salesactiviteiten (up-selling/cross-selling/klanttevredenheid) een extra taak die jij graag oppakt.
WIE BEN JIJ?
Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand die:
-MBO werk- en denkniveau;
-uitstekende Engels en Duits communicatieve vaardigheden (near-native niveau);
-computersystemen snel eigen kan maken;
-zowel samen kan werken als zelfstandig verantwoordelijkheden kan oppakken;
-op creatieve wijze nieuwe ideeën kan bedenken om de service te verbeteren;
-empathisch en servicegericht is, iemand die net iets meer moeite wil doen voor een klant dan anderen;
-ervaring of affiniteit met callcenter en reis- of vliegbranche;
-het leuk vindt om met professionals te werken in de reisbranche.
WIJ BIEDEN
Cygnific biedt haar Klantenservice medewerkers:
-Een fulltime contract van 7 maanden, met de intentie om dit voor lange tijd te verlengen;
-salaris van €1910,- per maand (o.b.v. 40-urige werkweek);
-intensief inwerktraject (eerst 3 maanden fulltime aanwezigheid verplicht);
-doorgroeimogelijkheden door verschillende interne trainingen;
-voordelen vanuit Cygnific zoals korting op verzekeringen en pensioen plan;
-gezellige teamuitjes zoals een barbecue.
WIE IS CYGNIFIC?
Cygnific is een organisatie die voor onder andere KLM, Air France en Skyteam alle het klantcontact in beheer heeft. Cygnific is trots op haar internationale karakter. Aangezien de voertaal Engels is, is het belangrijk dat je deze taal goed beheerst en niet bang bent om in het Engels te communiceren. Cygnific heeft meer dan 900 medewerkers in dienst en biedt haar service in 14 verschillende talen. Mocht je nog een andere taal dan Engels en Duits willen spreken, dan ben je hier aan het juiste adres. Er wordt gewerkt met flexplekken, dus iedereen mag zelf weten waar en naast wie hij/zij wil zitten. In de pauze kan jij genieten van een verse maaltijd en heerlijke sandwiches uit hun eigen cafetaria. Heb jij een collega nodig van een andere afdeling? Ook dat is geen probleem! Je mag altijd naar de betreffende persoon lopen en van zijn/haar kennis en ervaring te leren.
Ben jij enthousiast over deze functie en ben jij READY FOR TAKE OFF? Klik dan op de sollicitatie knop aan de linkerkant van het scherm en laat mij weten waarom jij de geschikte kandidaat bent. Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.