ID: 22754
Advertentie ID: #22754 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Management Assistant 36 uur
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever beoordeelt en adviseert onderwijsinstellingen bij hun interne en externe kwaliteitszorg en voert visitaties bij hbo-opleidingen uit. Het bedrijf is gevestigd in Utrecht en je komt te werken in het hart van de organisatie.
Functieomschrijving
Ben jij een administratieve topper? En weet jij hoe je je prioriteiten moet stellen? Lees deze vacature dan goed door, wellicht zijn wij dan op zoek naar jou!
Als Management Assistant ondersteun je proactief de directeur, adviseurs / auditoren, panelsamensteller en visitatiecommissies.
Hierbij ben je verantwoordelijk voor het telefoonverkeer wat binnenkomt en verzorg je het agendabeheer en de binnenkomende post.
Daarnaast onderhoud je het klantenbestand en zal je ook Archief en projectdossiers aanmaken.
Maandelijks notuleer je tijdens het teamoverleg.
Je ontvangt de gasten als een echte gastvrouw en ook pak je stukje facilitair beheer op (bestellingen).
In deze rol als ben je ook verantwoordelijk voor het reserveren en het organiseren van vergaderingen visitatiecommissie. Bij het organiseren regel je de lunches en zal je ook hotels reserveringen oppakken.
We zijn op zoek naar een communicatieve assistant die de contacten met de visitatiecommissie en de secretaris over visitatieplanning onderhoudt. Je corrigeert en verzorgt de layout van visitatierapporten en aanverwante documenten. Je bewaakt vanaf start tot de oplevering van het visitatierapport het visitatieproces. Via de portal publiceer je projecten en houd je de website up to date.
Functie-eisen
Als Management Assistant heb je een afgeronde secretariële opleiding (MBO niveau 4 of HBO).
Je bent 36 uur per week beschikbaar.
Woensdag is je vaste werkdag en je bent om de twee weken vrij op de vrijdag.
In deze functie is het belangrijk dat je proactief en accuraat te werk gaat. Zelfstandig werken is voor jou geen probleem. Je bent een kei in prioriteiten stellen en je weet je werkzaamheden goed in te plannen.
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord en geschrift.
Er wordt verwacht dat je een ruime ervaring hebt met Microsoft Office programmas.
De organisatie werkt met het CRM-programma Super Office.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een prettige werkomgeving, met een informele sfeer. Een functie met groeimogelijkheden.
Goede salariëring (conform BBRA-schalen) en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Onze opdrachtgever beoordeelt en adviseert onderwijsinstellingen bij hun interne en externe kwaliteitszorg en voert visitaties bij hbo-opleidingen uit. Het bedrijf is gevestigd in Utrecht en je komt te werken in het hart van de organisatie.
Functieomschrijving
Ben jij een administratieve topper? En weet jij hoe je je prioriteiten moet stellen? Lees deze vacature dan goed door, wellicht zijn wij dan op zoek naar jou!
Als Management Assistant ondersteun je proactief de directeur, adviseurs / auditoren, panelsamensteller en visitatiecommissies.
Hierbij ben je verantwoordelijk voor het telefoonverkeer wat binnenkomt en verzorg je het agendabeheer en de binnenkomende post.
Daarnaast onderhoud je het klantenbestand en zal je ook Archief en projectdossiers aanmaken.
Maandelijks notuleer je tijdens het teamoverleg.
Je ontvangt de gasten als een echte gastvrouw en ook pak je stukje facilitair beheer op (bestellingen).
In deze rol als ben je ook verantwoordelijk voor het reserveren en het organiseren van vergaderingen visitatiecommissie. Bij het organiseren regel je de lunches en zal je ook hotels reserveringen oppakken.
We zijn op zoek naar een communicatieve assistant die de contacten met de visitatiecommissie en de secretaris over visitatieplanning onderhoudt. Je corrigeert en verzorgt de layout van visitatierapporten en aanverwante documenten. Je bewaakt vanaf start tot de oplevering van het visitatierapport het visitatieproces. Via de portal publiceer je projecten en houd je de website up to date.
Functie-eisen
Als Management Assistant heb je een afgeronde secretariële opleiding (MBO niveau 4 of HBO).
Je bent 36 uur per week beschikbaar.
Woensdag is je vaste werkdag en je bent om de twee weken vrij op de vrijdag.
In deze functie is het belangrijk dat je proactief en accuraat te werk gaat. Zelfstandig werken is voor jou geen probleem. Je bent een kei in prioriteiten stellen en je weet je werkzaamheden goed in te plannen.
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord en geschrift.
Er wordt verwacht dat je een ruime ervaring hebt met Microsoft Office programmas.
De organisatie werkt met het CRM-programma Super Office.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een prettige werkomgeving, met een informele sfeer. Een functie met groeimogelijkheden.
Goede salariëring (conform BBRA-schalen) en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.